Jak zamawiać?

Pytanie: Jakie mam możliwości złożenia zamówienia?

Odpowiedź:

  • Bezpośrednio na stronie korzystając z koszyka

  • Wysyłając maila

  • Telefonicznie

  • Wysyłając faks

Pytanie: Jakie są warunki płatności?

Odpowiedź:

  • Przedpłata w formie przelewu na konto

  • Płatności online

  • Gotówka (w przypadku odbioru towaru w naszym biurze w Łodzi)

Pytanie: Jakie są warunki dostawy?

Odpowiedź:

  • Towar wysyłamy kurierem na adres dostawy, lub do paczkomatów. Koszt i dostępne opcje ustalane są w trakcie składania zamówienia

  • Towar wysyłamy w ciągu 48 godzin od momentu zaksięgowania przedpłaty na naszym koncie

  • Możliwość odbioru osobistego w biurze w Łodzi

Pytanie: Jak wygląda serwis gwarancyjny i pogwarancyjny?

Odpowiedź:

  • Dla produktów objętych gwarancją okres gwarancji znajduje się w informacji o produkcie.

  • Gwarancja dostarczana jest z urządzeniem i nie obejmuje wad wynikłych na skutek nie przestrzegania zasad prawidłowej instalacji i eksploatacji, awarii powstałych na skutek zdarzeń losowych, typu pożar, powódź, przepięcia sieci energetycznej, wyładowania elektryczne, zalanie; wad wynikłych na skutek samowolnych, dokonywanych przez użytkownika lub inne nieupoważnione osoby napraw, przeróbek lub zmian konstrukcyjnych

  • W przypadku gdy produkt nie spełni Państwa oczekiwań, CellAntenna oferuje możliwość wymiany lub zwrotu zakupionego produktu (stan nienaruszony i kompletny) w ciągu 30 dni od daty zakupu. Przed odsyłką prosimy o kontakt z biurem lub przesłanie formularza zwrotu na nasz e-mail.

  • Jeśli posiadasz urządzenie zakupione u nas, lub u naszych dystrybutorów możemy zdiagnozować i w wielu przypadkach usunąć usterkę.