Pytanie: Jakie mam możliwości złożenia zamówienia?
Odpowiedź:
-
Bezpośrednio na stronie korzystając z koszyka
-
Wysyłając maila
-
Telefonicznie
-
Wysyłając faks
Pytanie: Jakie są warunki płatności?
Odpowiedź:
-
Przedpłata w formie przelewu na konto
-
Płatności online
-
Gotówka (w przypadku odbioru towaru w naszym biurze w Łodzi)
Pytanie: Jakie są warunki dostawy?
Odpowiedź:
-
Towar wysyłamy kurierem na adres dostawy, lub do paczkomatów. Koszt i dostępne opcje ustalane są w trakcie składania zamówienia
-
Towar wysyłamy w ciągu 48 godzin od momentu zaksięgowania przedpłaty na naszym koncie
-
Możliwość odbioru osobistego w biurze w Łodzi
Pytanie: Jak wygląda serwis gwarancyjny i pogwarancyjny?
Odpowiedź:
-
Dla produktów objętych gwarancją okres gwarancji znajduje się w informacji o produkcie.
-
Gwarancja dostarczana jest z urządzeniem i nie obejmuje wad wynikłych na skutek nie przestrzegania zasad prawidłowej instalacji i eksploatacji, awarii powstałych na skutek zdarzeń losowych, typu pożar, powódź, przepięcia sieci energetycznej, wyładowania elektryczne, zalanie; wad wynikłych na skutek samowolnych, dokonywanych przez użytkownika lub inne nieupoważnione osoby napraw, przeróbek lub zmian konstrukcyjnych
-
W przypadku gdy produkt nie spełni Państwa oczekiwań, CellAntenna oferuje możliwość wymiany lub zwrotu zakupionego produktu (stan nienaruszony i kompletny) w ciągu 30 dni od daty zakupu. Przed odsyłką prosimy o kontakt z biurem lub przesłanie formularza zwrotu na nasz e-mail.
- Jeśli posiadasz urządzenie zakupione u nas, lub u naszych dystrybutorów możemy zdiagnozować i w wielu przypadkach usunąć usterkę.