FAQ

Zestawy wzmacniające

Pytanie: Którą częstotliwość wybrać?

Odpowiedź: Nie ma na to prostej odpowiedzi. To zależy od tego czy chcemy wzmocnić jednego, czy kilku operatorów, od jego/ich sygnałów dostępnych na zewnątrz obiektu. Od tego czy chodzi nam wyłącznie o rozmowy telefoniczne, czy o szybką transmisję danych, a może o jedno i drugie. Częstotliwość z którą aktualnie łączy się telefon można sprawdzić używając odpowiednich aplikacji dostępnych na androida. Możemy to również dla ciebie sprawdzić.

Pytanie: Czy muszę wiedzieć gdzie jest nadajnik operatora?

Odpowiedź: Nie. Jednakże w przypadku wyboru zestawu z anteną zewnętrzną kierunkową, dużo łatwiej precyzyjnie ustawić urządzenie. Jeśli podasz nam miejsce gdzie ma być zainstalowany system możemy przygotować mapkę i dołączyć ja do instrukcji w zestawie.

Pytanie: Jak podłączyć telefon komórkowy do wzmacniacza?

Odpowiedź: Telefonu nie trzeba w żaden sposób łączyć ze wzmacniaczem. Przewody które występują w zestawie, służą do połączenia anteny zewnętrznej ze wzmacniaczem i wzmacniacza z anteną wewnętrzną. Telefon łączy się z zestawem bezprzewodowo i nie wymaga logowania.

Pytanie: Chcę wzmocnić zasięg modemu LTE, którego zestawu użyć?

Odpowiedź: W przypadku LTE modemy bardzo często wyposażone są w złącza do których można podłączyć anteny zewnętrzne. Polecamy w takim przypadku wybór anteny pasywnej do LTE i przewodu odpowiedniej długości.

Pytanie: Chcę wzmocnić rozmowy i transmisję LTE dwóch operatorów. Czy muszę mieć dwa osobne zestawy?

Odpowiedź: Nie ma takiej potrzeby. W większości przypadków w takiej sytuacji można zastosować system 2 lub 3-zakresowy. Polecamy kontakt z nami.

Pytanie: Czy są wzmacniacze które nie wymagają instalacji zewnętrznej, okablowania?

Odpowiedź: Tak, znajdziesz je również w naszej ofercie. Polecamy je szczególnie do pomieszczeń gdzie nie  ma możliwości zastosowania anteny zewnętrznej (konserwator zabytków, lub  administrator nie wyraził zgody na umieszczenie anteny na zewnątrz. itp.).

Pytanie: Jak zamówić zestaw z przewodem innej długości?

Odpowiedź: Możesz do nas zadzwonić, albo umieścić w koszyku zestaw + ilość dodatkowych bieżących metrów odpowiedniego kabla i adnotację w uwagach do zamówienia. Jeśli zamówisz zestaw np. z dwoma przewodami 15+15m, możesz również zamienić je na dwa np. 22+8m bez dodatkowej opłaty, wpisując to w uwagach. Ponieważ przygotowujemy i testujemy kable przed wysyłką, (a kurier nie lubi czekać) realizacja wysyłki może się opóźnić o 1 dzień roboczy.

Pytanie: Czy mogę zainstalować antenę zewnętrzną na strychu pod dachem?

Odpowiedź: Nie. Antena zewnętrzna musi być zainstalowana na zewnątrz budynku (maszt na kominie, elewacja), w oddaleniu od anteny wewnętrznej, zapewniającym odpowiednią izolację między antenami.

Pytanie: Co jeśli zestaw się nie sprawdzi?

Odpowiedź: W pierwszej kolejności prosimy o kontakt, ponieważ większość problemów udaje się rozwiązać podczas rozmowy telefonicznej, odpowiednio konfigurując telefon i system wzmacniający. Jesteśmy po to żeby rozwiązywać problemy w najbardziej skomplikowanych przypadkach. Jeśli mimo kontaktu z naszą pomocą techniczną nie uda się rozwiązać problemu, oferujemy możliwość wymiany lub zwrotu zestawu. Wystarczy zgłosić taką chęć w terminie 30 dni od zakupu a my przekażemy dalsze wskazówki co należy zrobić.

Pytanie: Nie chcę sam instalować zestawu. Czy możecie mi go zainstalować i skonfigurować?

Odpowiedź: Mamy sieć instalatorów z którymi współpracujemy. Usługa instalacji jest dodatkowo płatna.

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?